piątek, 26 sierpnia 2016

Wakacje, wakacje i po wakacjach..

Wstawanie o godzinie dwunastej,  zmarnowanie połowy dnia i przesiedzenie przed komputerem aż po pójście do łóżka - moja wakacyjna rutyna, z której (niestety) nie jestem zadowolona. Jestem na siebie okropnie zła,  ponieważ zamiast cieszyć się wakacjami ja je po prostu..  przespałam. Racja,  wyjechałam do babci,  gdzie poznałam dość ciekawe osoby ale to nie tak miało wyglądać. Miałam wstawać jak najwcześniej i iść na poranny spacer, zrobić atrakcyjne zdjęcia, cieszyć się tym, że nie muszę martwić się czy aby na pewno odrobiłam wszystkie lekcje.
Niestety, wszystko obróciło się do góry nogami a ja.. nie byłam tego zupełnie świadoma. Otrząsnęłam się dopiero dzisiaj,  gdy mama wyskoczyła do mnie z tekstem "Aniu, masz już wszystko do szkoły?"
SAAAY WHAAAT? 
Oprócz tego ołówka który znalazłam na korytarzu pod koniec roku szkolnego to trochę rzeczy mi jeszcze brakuje..




3 komentarze:

  1. BARDZO MI SIE PODOBA ��������

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Najlepszy blog jaki czytałam ! Muszę koniecznie przesłać link znajomym żeby też przeczytali

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się ten post to go SKOMENTUJ! ♥
Na koniec wklej link swojego bloga (jeśli posiadasz), a z chęcią zajrzę.