niedziela, 17 stycznia 2016

Zimo, dlaczego się spóźniłaś?

hej!
Na początku bardzo przepraszam, że trochę (trochę, trochę) długo mnie nie było. Ale to nie dlatego, że znudziło mi się blogowanie, tylko nie miałam czasu na robienie zdjęć, na pisanie czegokolwiek. Większość czasu zjadła mi nauka i starania na dobre oceny. Ale mogę powiedzieć, że przez ten czas zmienił mi się "aparat". Nie mam lustrzanki, wciąż zdjęcia będą robione telefonem, ale ciut lepszym (Huawei P8; wtedy miałam Iphone 4). Do tego usunęłam większość postów, aby zacząć wszystko od początku.



Jak można było zauważyć - zima się w tym roku spóźniła. W grudniu można było zapomnieć o ulepieniu bałwana, a tym bardziej zjeżdżaniu na sankach. W sumie, to straciłam nadzieję, że spadnie śnieg, ale pewnego ranka, gdy wychodziłam do szkoły bardzo się zdziwiłam, bo wyszłam w zwykłych butach, a okazało się, że jednak muszę poszukać butów zimowych. Dzisiaj pewnie wyjdę, żeby pozjeżdżać na sankach z moją młodszą siostrą, ale rano nie zapomniałam o zrobieniu zdjęć:).
P.s: Obiecuję sobie, że notki na bloga będą dodawane co 4 dni. To jest moje noworoczne postanowienie, hah.








15 komentarzy:

  1. Masz super pieska,zazdroszczę! :D
    Też byłam w szoku, że spadł śnieg.. Ale nieważne kiedy, ważne że w ogóle jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się tam cieszę, że zima przyszła tak późno. Byłoby jeszcze lepiej, gdyby w ogóle nie przyszła. Nie cierpię tej pory roku.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie szkoda, że nie było zimy w święta :/
    Świetne zdjęcia! :D Jaki uroczy piesek :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciąż szkoda, że zdjęcia nie są robione lustrzanką :(

    http://maniuszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki przecudowny psiak! <3 Świetne, klimatyczne zdjęcia!
    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Szczególnie te z pieskiem! Fajny post. Zapraszam do mnie.
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Szczególnie te z pieskiem! Fajny post. Zapraszam do mnie.
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakość zdjęć to też mie wszystko. Racja, dobrze jeśli jest jak najlepsza, ale i zwykłym telefonen da się robic piękne zdjęcia. Trzeba mieć pomysł i "oko". Warto też obrobić.
    Zdjęcia ładne :)
    Wygląd bloga również :D
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dotrzymaniu postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! Mam nadzieje, ze uda Ci się spełnić postanowienia. :)
    www.kasia-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam sie z komentarzem wyżej, że telefonem też można wyczarować cuda! Życzę powodzenia i wytrwałosći w noworocznym postanowieniu! :)

    PS. Odpowiedz na komentarz na moim blogu:
    Taki post o pielęgnacji włosów jest planowany, więc zachęcam do obserwacji mojego bloga/fp/insta, abyś była ze wszystkim na bieżąco :)
    www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna zdjęcie i tak jak piszą dziewczyny wyżej nie potrzeba mieć super sprzętu aby potrafic wyczarować fantastyczne zdjęcia. Dobre oko i wyczucie sprawia, że wychodzą magiczne zdjęcia :)

    http://roedeeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się ten post to go SKOMENTUJ! ♥
Na koniec wklej link swojego bloga (jeśli posiadasz), a z chęcią zajrzę.