poniedziałek, 25 stycznia 2016

Rodzeństwo

Czeeeść!
Piszę tego posta pod natchnieniem krzyków mojej siostry z pokoju obok. Jak to młodsze rodzeństwo - lubi sobie mnie podenerwować. Czasami dochodzi do bardzo, bardzo mocnego stanu zdenerwowania, aż mamy między sobą niemiłe relacje. Chociaż nie ważne ile byśmy się nienawidzili - ciągle jesteśmy rodzeństwem i w głębi siebie czujemy tą ogromną miłość nawet podczas najgorszych chwil. Dokuczać możemy sobie wzajemnie całe życie, jednak inni już nie mogą powiedzieć nic złego w naszym kierunku. Oni nie kochają nas tak jak my kochamy siebie nawzajem. I w tym tkwi nasza siła. Ale co tu dużo mówić? To na razie tylko dziecko. Moja siostra ma 3 lata i w sumie to chyba w dzieciństwie byłam taka sama. Młodsze rodzeństwo zawsze pokazuje nam jakąś cząstkę siebie. Możemy spojrzeć w swoją życiową przeszłość w teraźniejszości.

"Kto ma rodzeństwo ten przeszedł niezłą szkołę przet­rwa­nia i pot­ra­fi do­cenić chwi­le ciszy oraz samotności.. "












13 komentarzy:

  1. Kiedy mój młodszy brat krzyczy też mam chęć napisać posta o młodszym rodzeństwie. Po mimo, że często wyprowadza mnie z równowagi to jest w stanie szybko poprawić mi humor. Bardzo ładne zdjęcia z siostrą.
    Pozdrawiam również z Podlasia, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiech twojej siostrzyczki od razu poprawił mi humor :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przesłodką siostrzyczkę! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz strasznie uroczą siostrę. Słodko razem wyglądacie. ;) Zawsze chciałam mieć rodzeństwo.

    nemetriaaxirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocza :) :*
    Ja mam także młodszą siostrę Elizę ^^
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) + Zapraszam do mnie na konkurs :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tutaj, u Ciebie pierwszy raz, ale baardzo mi się podoba :)
    Mam starszą siostrę i dokładnie wiem, o czym mówisz. Choćbym nie wiem, jak się pokłócimy - nadal jesteśmy rodzeństwem. To nas trzyma razem. W przyjaźni bywa różnie - czasem po przykrych momentach - kończy się ją. Ale więź między rodzeństwem nie kończy się tak po protu. Oczywiście, takie przypadki się zdarzają, ale nie mówię o takich skrajnościach :)
    Będę tu zaglądać częściej,
    pozdrawiam,
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam starszego brata i wiem o czym mówisz. Ale z roku na rok zauważam, ze jesteśmy ze sobą coraz bardziej zżyci, pomimo to, ze różni nas 8 lat i to, ze jest moim przyrodnim bratem. Spędzamy ze sobą mnóstwo czasu!
    Super zdjęcia i wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam starszego brata i niestety nie zachowujemy się jak rodzeństwo :/

    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam starszą siostrę :)
    Twoja jest po prostu przesłodka! ♥
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje rodzeństwo to trójka braci :* Masz uroczą siostrę, jej oczki są takie słodkie!
    http://blackcoffe-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się ten post to go SKOMENTUJ! ♥
Na koniec wklej link swojego bloga (jeśli posiadasz), a z chęcią zajrzę.