wtorek, 14 lipca 2015

Początki są trudne

heii ♥ 

Może niektórzy z Was wiedzą, a może i nie, ale nie, nie zaczynam z blogowaniem. Po prostu mam zamiar zmienić wszystko na lepsze, bo ostatnio na tym blogu posty się strasznie pomieszały, stały się nudne i za krótkie, a krótkie nie zawsze jest fajne. Postanowiłam je usunąć i zacząć wszystko od początku.


 Być może jesteś tutaj i nie masz pojęcia kim jestem? Jestem tym kim ty - zwykłym człowiekiem spełniającym marzenia. Przynajmniej starającym się. Nie mam jakiejś szczególnej pasji. Lubię podróże, grafikę komputerową i "cykanie" zdjęć naturze. Nie mam do tego jakiegoś specjalnego aparatu, ale uwierzcie, że jeśli ktoś naprawdę lubi to robić, to nawet zwykły telefon się nada. Czasami lubię włączyć nagrywanie, stanąć po drugiej stronie i porozmawiać o czymś. Poruszyć jakieś tematy,  ale nawet się powygłupiać. Następnie to montuję i wstawiam na pewną grupę na Facebook'u. Co prawda nie udostępniam tego na Youtubie, ale mam zamiar. Może nie w najbliższym czasie, ale kiedyś na pewno. Chociaż wiecie co? - nic nie planuje, bo żyję na spontanie. Nie wiem co będzie dziś, a co jutro.. Życie ciągle pokazuje mi swoje figle i daje wiele niespodzianek. Moim idolem (bo o tym też warto wspomnieć) jest Dawid Kwiatkowski. Doceniam go za to, co robi. Spełnia swoje marzenia nie zważając na hejterów..ma ogromny kontakt z fanami jak nikt inny.  Tak, tu mogą polecieć hejty, ale trudno, trzeba żyć dalej, hah:) Jeśli chodzi o moją osobę to mam wielki dystans do siebie i do całego świata; czasami aż za duży. Nie popieram ciągłego smutku i pesymistycznego myślenia. Trzeba czerpać z życia kolory i najpiękniejsze chwile, a nie złe zdarzenia, które i tak kiedyś się ulotnią z naszej pamięci. Życie jest piękne mimo niektórych chwil, które sprawiają nam wiele przykrości i smutku. Moim zdaniem dostaliśmy tak piękny dar który jest jeden i kiedyś się skończy, więc póki żyjemy róbmy to, co sprawia nam przyjemność i pokonajmy wszelkie przeszkody, bo każdy z nas jest silny, tylko musi to w sobie odkryć.
Staram się pomagać ludziom w miarę moich możliwości. Nienawidzę tego, gdy ktoś z moich bliskich jest smutny. Nawet nie lubię tego gdy źle czuje się osoba którą znam z internetu, bo wiem, że to też człowiek i też ma uczucia. Jeśli mam wypowiedzieć się na temat znajomości przez internet to moje zdanie jest takie.. Tak! Można mieć przyjaciela poznanego w internecie, ale nie jest on "internetowym przyjacielem". Nie ma też "przyjaciół z reala", bo przyjaciele nie dzielą się na takie grupy. Przyjaciel to przyjaciel. Koniec. Oczywiście to jest moje zdanie, nie każdy musi je popierać.
Raczej na tym kończę moją fascynującą notkę na blogu, jeśli macie do mnie więcej pytań, to zadawajcie je w komentarzu, albo po prostu piszcie na mój e-mail: grajewska.ania30@gmail.com
Jeżeli chcielibyście dostawać informacje o najnowszych wpisach, zaobserwujcie tego bloga, za co będę przeogromnie wdzięczna! Z waszej strony to jedno kliknięcie, a bardzo mocno motywuje do dalszej pracy.










45 komentarzy:

  1. Super że zamierzasz ulepszyć bloga, czekam na zmiany :)

    U mnie konkurs, do wygrania super nagrody, post promujący i wiele więcej!

    ✿ Julia And Fashion – KONKURS KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany zawsze są dobre. Czekam :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, początki są baardzo trudne. Najtrudniejsze jest chyba przyciąganie czytelnika, trzeba myśleć o tym wszystkim czym zaskoczyć, jak zaintrygować. :)

    Mimo tego, że to kilka miesięcy jak prowadzę tego bloga to nadal jest ciężko. :)

    Pozdrawiam,
    Pluta Klaudia z plutaklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, początki są naprawdę trudne, potem już tylko może byc lepiej :)
    http://tworczoscparvatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czcionka tak mała,że nie byłam w stanie nic przeczytać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie próbuję coś z tym zrobić, ale to nie ja robiłam szablon i najwidoczniej czcionka zmieniona jest kodem CSS i muszę poszukać na internecie jak ją zmienić:)

      Usuń
  6. Super :) z tego co widzę mamy podobny tok myślenia i tego samego idola :) przyjaciel to przyjaciel, nie ważne jak to poznales. :) czekam na kolejne notki :)
    lostinmyself.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A więc czekam na te zmiany..na pewno będzie super, powodzenia! :)
    Zapraszam do mnie :)

    Moj blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w blogowaniu, trzymam kciuki! :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia, mam nadzieję, że te zmiany wyjdą ci na dobre :)

    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Arr, świetny post! Jestem u Ciebie poraz pierwszy, ale na pewno nie ostatni! Obserwuję oczywiście!
    Bardzo dużo dowiedziałam się o Tobie w tym poście, masz bardzo ciekawe poglądy na świat i widzę, że korzystasz z tego pełną parą!
    Jestem optymistką ale zarówno także realistką więc zgadzam się z Twoim postem w 100% :)
    Czekam na kolejne posty! :)
    Pozdrawiam Cię i zapraszam do siebie :♥
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie zaczynasz! zmiany są potrzebne i myślę, że czasem warto zacząć coś od początku i zmienić to na lepsze ;)
    śliczny design :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiany każdemu są potrzebne :)
    Obserwuje i licze na rewanż :)
    http://love-light-power.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem zmiany są potrzebne. Sama się o tym przekonałam :3
    Obserwuję i liczę na rewanż :D
    NOWY POST!

    OdpowiedzUsuń
  14. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne, że są zaczęłaś od początku :) Ładny design
    http://berrythere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami zmiany są potrzebne i w większości przypadków wychodzi to nam na dobre ;D Świetny post! Zgadzam sie z Toba w 100%
    Zapraszam do siebie
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/07/not-much-to-be-happy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post, śliczne zdjęcia. Ładny blog. Zgadzam się z tobą, jeżeli chodzi o to co napisałaś w tym poście.
    Zapraszam do siebie:
    http://mysteriousgirl783.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zamierzam kręcić filmiki na YouTube ale też jeszcze nie teraz. Moją pasją też jest fotografia i zgadzam się z Tobą, że nawet tel. można zrobić ładne zdjęcia. Co prawda ja mam już lepszy aparat ale jak nie mam go przy sobie to też używam telefonu albo cyfrówki :)
    Pozdrawiam ;)


    http://paullalife.blogspot.com/2015/07/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie masz racje :) nie potrzeba profesjonalnego aparatu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na zmiany! Początki zawsze zaskakują, jest to takie zderzenie z rzeczywistością, a nie z tym co sobie wyobrażaliśmy :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia ;) też robię zdjęcia zapraszam do mnie http://threelitlebirds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. No to powodzenia. Sama zaczynałam kilka razy od początku!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. No to powodzenia. Sama zaczynałam kilka razy od początku!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. No to powodzenia. Sama zaczynałam kilka razy od początku!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Początki są mega trudne. Zwłaszcza, że nie którzy myślą, że blogowanie to takie hop siup

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia w ponownym blogowaniu ! ;) Na pewno będzie lepiej bo skoro już dostrzegłaś swoje wcześniejsze błędy nie popełnisz ich po raz drugi !

    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie widzę powodu żeby hejtować kogoś z powodu idola, każdy ma swoje ideały :))
    Też niedawno postanowiłam zacząć z blogowaniem od początku :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobrze, ze masz dystans do siebie - trzeba go mieć :-) Co do tego, że zaczęłaś od "nowa" blogowanie - dobrze :-) Jeśli nie byłaś zadowolona z wcześniejszych postów to lepiej zacząć od nowa :-) Jeśli chodzi o to kogo lubisz, kto jest twoim idolem - to tylko i wyłącznie twoja sprawa, to kwestia gustu i nie nam oceniać :-) Ważne to co Ty myślisz, czujesz :-) Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Idziesz w dobrym kierunku. Tak trzymaj!

    PatrysjaHasmikMero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zmiany są dobre. :))
    + bardzo ładny blog. ^^
    Zapraszam na recenzje filmu.
    Ja już obserwuję jeśli mój blog Ci się spodoba zrób to samo. *U*
    Udanych wakacji...♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia, zmiany są zawsze potrzebne. Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia! :)
    http://indeed-prodigy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Początki są bardzo trudne! Ja, choć bloguję już ponad rok, wciąż odczuwam, że jestem początkująca ;)
    Życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu i czekam z niecierpliwością na zamiany! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!
    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. masz rację, nie zawsze da się wszystko zaplanować i czasem nie ma to sensu! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia c;
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny post, no i życzę powodzenia w blogowaniu :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/07/210715-r.html#more

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzonka! *o*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pokażesz więcej zdjęć twojej siostry? Jest bardzo urocza *-*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się ten post to go SKOMENTUJ! ♥
Na koniec wklej link swojego bloga (jeśli posiadasz), a z chęcią zajrzę.